Jak zakázat automatické aktualizace?

Jak zakázat automatické aktualizace?

V tomto článku najdete návod jak potlačit automatické aktualizace pro aplikaci PDF-XChange Editor.

Pokud potřebujete zakázat automatické aktualizace pro aplikaci PDF-XChange Editor, tak si prosím přečtěte následující návod.

 

Při instalaci

Při instalaci aplikace PDF-XChange Editor vyberte volbu Vlastní instalace a zde klikněte levým tlačítkem myši na položku Tracker Updater. Zde pak vyberte volbu Tato součást nebude k dispozici a pokračujte v instalaci. Po instalaci již automatické upozorňování na aktualizace nebude k dispozici. Aplikaci pak můžete aktualizovat ručně (oddinstalace/nová instalace).

updates-instalace

 

Po instalaci (dodatečně) 

1. Přes uživatelské rozhraní PDF-XChange Editoru

V hlavním menu vyberte volbu Upravit > Předvolby a zde nastavte interval zjišťování aktualizací na hodnotu nikdy

updates-predvolby

 

2. Přes příkazovou řádku (Command Line)

Spusťte příkazovou řádku (cmd) jako administrátor a přejděte do složky C:\Program Files\Tracker Software\Update (dosovský příkaz cd). V této složce spusťte příkaz TrackerUpdate.exe /unregserver

updates-cmd

 

3. Přes registry systému Windows

Administrátoři mohou ovládat frekvenci zjišťování aktualizací také přes registry operačního systému Windows (regedit.exe). K tomu je určen tento klíč:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Tracker Software\PDFXEditor\3.0\Settings\Update\i.AutoCheckFreq

Hodnoty tohoto klíče jsou následující:
0 - Vždy při startu
1 - Denně
2 - Týdně
3 - Měsíčně
4 - Nikdy 

Máte dotazy nebo chcete zakoupit licenci? Můžete využít kontaktní formulář nebo nám zavolejte na 608 209 804

Pro spotřebitele

Subjekt pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: http://adr.coi.cz

On-line řešení spotřebitelských sporů:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Evidence tržeb (EET)

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Platby bankovním převodem elektronické evidenci tržeb nepodléhají.

Kontakty

TERAGON Group v.o.s.
V.Rabase 402/10
37010 České Budějovice 3
Česká republika

IČ: 26018101
DIČ: CZ26018101

Po-So: 8:30 - 16:30h

+420 608 209 804

obchod@pdfxchange.cz

Virtuální provozovna: www.pdfxchange.cz

Novinky

Chci být informován o nových verzích

JoomShaper