Problém se zobrazením textu v PDF

Problém se zobrazením textu v PDF

Při prohlížení souboru PDF v PDF-XChange Editoru se nezobrazuje text, ale na jiných počítačích je to v pořádku. Co mám dělat?

Tento problém se objevuje velmi zřídka a to hlavně při aktualizaci ze starších verzí pomocí služby automatické aktualizace. Při prohlížení není text v souboru PDF vidět, ale lze jej vytisknout na tiskárnu. 

Problém bude odstraněn v následující verzi, ale je možné ho vyřešit i nyní viz níže.

 

Jak tento problém odstranit?   

  1. Oddinstalujte kompletně PDF-XChange Editor.
  2. Vymažte dočasnou složku C:\Windows\Temp
  3. Nainstalujte nejnovější verzi (5.5.315) PDF-XChange Editoru.
  4. Otevřete problémový soubor PDF.
  5. Problém by měl být odstraněn a text by se měl zobrazovat korektně.

Máte dotazy nebo chcete zakoupit licenci? Můžete využít kontaktní formulář nebo nám zavolejte na 608 209 804

Pro spotřebitele

Subjekt pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: http://adr.coi.cz

On-line řešení spotřebitelských sporů:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Evidence tržeb (EET)

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Platby bankovním převodem elektronické evidenci tržeb nepodléhají.

Kontakty

TERAGON Group v.o.s.
V.Rabase 402/10
37010 České Budějovice 3
Česká republika

IČ: 26018101
DIČ: CZ26018101

Po-So: 8:30 - 16:30h

+420 608 209 804

obchod@pdfxchange.cz

Virtuální provozovna: www.pdfxchange.cz

Novinky

Chci být informován o nových verzích

JoomShaper