Školení

Komunita uživatelů aplikací PDF-XChange se masivně rozrůstá a proto jsme pro naše uživatele připravili také školení. Kurzy pořádáme v konferenčních místnostech v Českých Budějovicích a v Praze. Vaše uživatele rádi proškolíme i u Vás. Všechny školící kurzy se realizují v českém jazyce a v současné době si můžete vybrat ze dvou školících kurzů. Výklad zajišťují zkušení lektoři, kteří pracují se softwarem PDF-XChange již 20 let. 

Školící místnosti jsou klimatizované s rychlým Wi-Fi připojením a v ceně školení je vždy malé občerstvení. Parkování je možné v místě zcela zdarma.

konferencnimistnost 

 

PDF-XChange - PDF v kancelářské praxi

Tento kurz je určen všem uživatelům PDF-XChange Editor V6/Plus a PDF-XChange PRO V6, kteří chtějí efektivně pracovat s dokumenty PDF. Účastníci kurzu se naučí několika způsoby vytvářet nové dokumenty PDF z různých zdrojů a pro různé účely. Naučí se také editovat obsah a anonymizovat citlivá data v existujících souborech PDF. Dále se naučí provádět recenze dokumentů nebo důvěryhodně podepisovat PDF digitálními podpisy. Součástí kurzu je také export souborů PDF do jiných formátů.

Termíny kurzů

Datum školení Rozsah kurzu Cena kurzu Občerstvení/parkování Počet volných míst Místo  
4.10.2017 5 hodin (1 den) 1.300 Kč Ano/Ano 0 České Budějovice OBSAZENO 
2.11.2017 5 hodin (1 den) 1.300 Kč Ano/Ano 0 České Budějovice ZRUŠENO
7.12.2017 5 hodin (1 den) 1.300 Kč Ano/Ano 19 České Budějovice OBJEDNAT  

Ceny jsou bez DPH. Minimální počet účastníků je 7 pro každý kurz. 

 

Metody výuky a požadavky na vstupní znalosti

Odborný výklad s praktickými příklady. Základní znalost práce v operačním systému MS Windows a aplikací MS Office.

Osnova kurzu 

Formát PDF a jeho využití

  • Co je PDF?
  • Specifikace formátu PDF
  • Možnosti využití formátu PDF a jeho výhody

Součásti PDF-XChange

  • Virtuální tiskárna PDF-XChange V6
  • PDF-XChange Editor V6/Plus
  • OfficeAddIns
  • Internet Explorer AddIns
  • PDF-Tools V6

Pracovní plocha a nastavení

  • Nastavení virtuální tiskárny
  • Nastavení editoru
  • Komponenty pracovní plochy
  • Přizpůsobení panelu nástrojů
  • Vodítka, pravítka a přitahování
  • Správa relací (sessions)

Vytváření PDF a PDF/A

  • Vytváření PDF tiskem vč. nastavení výstupu do PDF
  • Vytvoření PDF otevřením podporovaného souboru
  • Vytváření PDF z obrázkových souborů
  • Vytváření PDF z prázdné stránky
  • Vytváření PDF metodou Drag&Drop

Spojování souborů PDF

  • Spojování souborů při konverzi do PDF
  • Kombinování souborů z různých zdrojů
  • Přidání stránek různých formátů
  • Souborové přílohy

Komentování a poznámky

  • Typy a vlastnosti poznámek
  • Přidání poznámky do PDF
  • Exkluzivní mód
  • Úpravy komentářů
  • Shromažďování komentářů
  • Export a import komentářů
  • Zvukové poznámky

Úpravy PDF

  • Drobné úpravy textu
  • Úpravy obrázků a objektů
  • Úpravy pozadí
  • Číselná transformace objektů
  • Úpravy celých stránek
  • Optimalizace a zmenšení velikosti souboru
  • Vytvoření textové vrstvy ve skenech (OCR)
  • Přidání obrázku
  • Přidání textu
  • Záložky
  • Vodoznaky
  • Záhlaví a zápatí

Anonymizace obsahu PDF

  • Co je anonymizace?
  • Ruční anonymizace
  • Anonymizace na základě výsledků vyhledávání

Digitální podpisy a ochrana PDF

  • Podepisování při konverzi dokumentů do PDF
  • Vícenásobné podepisování PDF
  • Přidání kvalifikovaného časového razítka
  • Ověření platnosti digitálního podpisu
  • Ochrana PDF heslem
  • Nastavení přístupových práva k PDF

Export PDF do jiných formátů

  • Export do PDF/A (+ včetně příloh)
  • Export do PDF/X
  • Export do formátu MS Word
  • Export do formátu MS Excel
  • Export do formátu MS PowerPoint
  • Export do obrázkových souborů 

Prohlížení a prohledávání souborů PDF

  • Prohlížení souborů PDF
  • Správa relací (sessions)
  • Prohledávání souborů PDF

Individuální školení u klienta

Kromě standardních školících kurzů můžeme klientovi nabídnout také individuální školení v jeho vlastních prostorách. V případě, že má klient vlastní konferenční místnost s potřebným vybavením (dataprojektor, ozvučení), je cena školení stanovena na základě fixní hodinové sazby.

Například pro 30-40 účastníků je cena školení 10.000 Kč bez DPH + cestovné.

Pro spotřebitele

Subjekt pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: http://adr.coi.cz

On-line řešení spotřebitelských sporů:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Evidence tržeb (EET)

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Platby bankovním převodem elektronické evidenci tržeb nepodléhají.

Kontakt

TERAGON Group v.o.s.
V.Rabase 402/10
37010 České Budějovice 3

IČ: 26018101
DIČ: CZ26018101

Zapsáno u Krajského soudu v Č. Budějovicích - Spis. zn. A5786

Datová schránka: 5ts6vy3

+420 608 209 804

obchod@pdfxchange.cz

Virtuální provozovna: www.pdfxchange.cz

 

gplogo

Novinky

Chci být informován o nových verzích

JoomShaper