Manuál PDF-XChange Standard

PDF-XChange Standard 7

PDF-XChange Standard 7 je poslední verzí oblíbené virtuální tiskárny pro vytváření standardizovaných PDF dokumentů pomocí tisku z jakékoliv aplikace. PDF-XChange Standard 7 obsahuje optimalizovaný engine, který výrazně zvyšuje kvalitu konverze do formátu PDF pro obsažené obrázky a textový obsah. Vytvořené soubory PDF odpovídají originálu a současně mají menší velikost při výborné kvalitě, což umožňuje rychlejší stahování/nahrávání a snižuje nároky na velikost úložiště. 

PDF-XChange Standard 7 se nainstaluje jako tzv. virtuální tiskárna, která generuje plně kompatibilní, nativní PDF soubory, které splňují průmyslové standardy. Vytvářené PDF soubory jsou prohledavatelé, což výrazně zvyšuje efektivitu při vyhledávání, výběru a editaci těchto souborů.

 

Obr. Virtuální tiskárna PDF-XChange Standard 7 

V7-ikonatiskarny 

Po instalaci PDF-XChange Standard 7 stačí zvolit otevřít požadovaný dokument v příslušné aplikaci a vytisknout ho na virtuální tiskárnu PDF-XChange Standard 7. Místo na papír se pak dokument vytiskne do formátu PDF. Pomocí detailního nastavení výstupu do PDF můžete nastavit celou řadu parametrů, které Vám pomohou vytvořit takové PDF, které bude nejen odpovídat zdrojovému dokumentu, ale bude obsahovat i další obsah (záhlaví nebo zápatí, digitální podpis, ochranu heslem, vodoznaky apod.)

PDF-XChange Standard 7 nevyžaduje pro svůj běh žádné další zásuvné moduly nebo aplikace. Doporučujeme doinstalovat bezplatný prohlížeč PDF-XChange Editor Free, který Vám umožní snadno a rychle prohlížet vytvořené soubory PDF. 

Virtuální tiskárna PDF-XChange Standard 7 je také součástí SW balíku PDF-XChange PRO 7.

Pro spotřebitele

Subjekt pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: http://adr.coi.cz

On-line řešení spotřebitelských sporů:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Evidence tržeb (EET)

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Platby bankovním převodem elektronické evidenci tržeb nepodléhají.

Kontakt

TERAGON Group v.o.s.
V.Rabase 402/10
37010 České Budějovice 3

IČ: 26018101
DIČ: CZ26018101

Zapsáno u Krajského soudu v Č. Budějovicích - Spis. zn. A5786

Datová schránka: 5ts6vy3

+420 608 209 804

obchod@pdfxchange.cz

Virtuální provozovna: www.pdfxchange.cz

 

gplogo

Novinky

Chci být informován o nových verzích

JoomShaper