Technická podpora

Ke všem zakoupeným softwarovým licencím je k dispozici technická podpora 5 dní v týdnu, kterou zajišťují naši vyškolení specialisté. Vaše požadavky se snažíme řešit co nejrychleji a využíváme k tomu moderní komunikační prostředky. 

Pokud nás budete kontaktovat e-mailem nebo přes online chat, tak prosím při zadání požadavku zkopírujte do zprávy cca prvních 10 znaků Vašeho licenčního klíče. Bez licenčního klíče nebudou řešeny žádné technické záležitosti. 

 

Než nám napíšete ...

  • Pokud se aplikace chová nestandardně a máte aktivní maintenance, nainstalujte si poslední verzi produktu. Je možné, že je tam problém odstraněn. 
  • Pokud nepomohlo řešení z předchozího bodu, zkuste provést tzv. Reset nastavení aplikace - menu Soubor > Správa nastavení > Reset nastavení. (platí pro editor)
  • Podívejte se také prosím na Blog nebo do manuálu. Je možné, že tam najdete řešení Vašeho problému.
  • Podívejte se prosím do sekce Nejčastější dotazy na této stránce.

 

Nejčastější dotazy (FAQ) 

Je třeba zkontrolovat, zda máte licenci k verzi, kterou máte nainstalovanou. Více najdete zde.

  • V případě, že máte starší verzi a expirovala maintenance (přístup k upgradům), tak je nutné nainstalovat aplikaci striktně podle návodu k instalaci. To znamená, že je třeba aplikaci nainstalovat BEZ licenčního klíče v režimu Free verze (Free version) a licenční klíč přidat až PO INSTALACI v menu Nápověda > Licenční klíč > Přidat nový licenční klíč...
  • Pokud nepomůže výše uvedený postup, zkontrolujte, zda máte správný licenční klíč nebo správný instalační soubor odpovídající verzi a edici produktu.
  • Pokud nic nepomohlo, tak nás kontaktujte.

Řešení tohoto problému najdete v tomto článku.

Návod k deaktivaci licence z požadovaného zařízení najdete v tomto článku.

Návod, jak provést tzv. čistou instalaci najdete v tomto článku.

Návod, jak vytvořit dynamické razítko pro PDF dokument, najdete v tomto článku.



Kontakty na podporu

Specialisty technické podpory můžete kontaktovat prostřednictvím níže uvedených kanálů. Pokud nám napíšete na e-mail nebo přes kontaktní formulář, reagujeme i mimo pracovní dobu a o víkendech. 

Před zahájením komunikace nebo odesláním požadavku si prosíme připravte Váš licenční klíč. Bez licenčního klíče nebudou řešeny žádné technické záležitosti. 

Po spuštění aplikace Supremo (Supremo.exe) nám pošlete e-mailem číslo Vaše ID a Heslo a my se k Vám připojíme.

 

Zpět do obchodu