Ke všem zakoupeným softwarovým licencím je k dispozici technická podpora 5 dní v týdnu, kterou zajišťují naši vyškolení specialisté. Vaše požadavky se snažíme řešit co nejrychleji a využíváme téměř 20 let zkušeností.
Pro vyřízení požadavku na našem helpdesku budeme od Vás potřebovat tyto údaje:
- Prvních cca 10 znaků Vašeho licenčního klíče
- Verze aplikace, kterou máte nainstalovanou nebo kterou se chystáte instalovat
- Detailní popis problému - ideálně se snímky obrazovky
Pokud uživatel nesdělí výše uvedené informace, bude prioritně odbaven požadavek, který tyto údaje obsahuje. Děkujeme za pochopení.
Než nám napíšete ...
- Pokud se aplikace chová nestandardně a máte aktivní maintenance, nainstalujte si poslední verzi produktu. Je možné, že je tam problém odstraněn.
- Pokud nepomohlo řešení z předchozího bodu, zkuste provést tzv. Reset nastavení aplikace - menu Soubor > Správa nastavení > Reset nastavení. (platí pro editor)
- Podívejte se také prosím na Blog nebo do manuálu. Je možné, že tam najdete řešení Vašeho problému.
- Podívejte se prosím do sekce Nejčastější dotazy na této stránce.
Nejčastější dotazy (FAQ)
Je třeba zkontrolovat, zda máte licenci k verzi, kterou máte nainstalovanou. Více najdete zde.
- V případě, že máte starší verzi a expirovala maintenance (přístup k upgradům), tak je nutné nainstalovat aplikaci striktně podle návodu k instalaci. To znamená, že je třeba aplikaci nainstalovat BEZ licenčního klíče v režimu Free verze (Free version) a licenční klíč přidat až PO INSTALACI v menu Nápověda > Licenční klíč > Přidat nový licenční klíč...
- Pokud nepomůže výše uvedený postup, zkontrolujte, zda máte správný licenční klíč nebo správný instalační soubor odpovídající verzi a edici produktu.
- Pokud nic nepomohlo, tak nás kontaktujte.
Řešení tohoto problému najdete v tomto článku.
Návod k deaktivaci licence z požadovaného zařízení najdete v tomto článku.
Návod, jak provést tzv. čistou instalaci najdete v tomto článku.
Návod, jak vytvořit dynamické razítko pro PDF dokument, najdete v tomto článku.
Kontakty na podporu
Specialisty technické podpory můžete kontaktovat prostřednictvím níže uvedených kanálů. Pokud nám napíšete na e-mail nebo přes kontaktní formulář, reagujeme i mimo pracovní dobu a o víkendech.
Před zahájením komunikace nebo odesláním požadavku si prosíme připravte Váš licenční klíč. Bez licenčního klíče nebudou řešeny žádné technické záležitosti.
- Kontaktní formulář
- On-line chat bez chatbotů
- E-mail: podpora@pdfxchange.cz
- Vzdálená podpora - Supremo Remote Desktop - aplikaci pro spuštění vzdálené podpory si můžete stáhnout zde
Po spuštění aplikace Supremo (Supremo.exe) nám pošlete e-mailem číslo Vaše ID a Heslo a my se k Vám připojíme.