Kontakty na podporu

Ke všem zakoupeným softwarovým licencím je k dispozici technická podpora 5 dní v týdnu, kterou zajišťují naši vyškolení specialisté. Vaše požadavky se snažíme řešit co nejrychleji a využíváme k tomu moderní komunikační prostředky. Někdy se vám nemůžeme věnovat telefonicky, tak to prosíme zkuste e-mailem nebo přes kontaktní formulář.

Pokud nás budete kontaktovat e-mailem nebo přes online chat, tak prosím při zadání požadavku zkopírujte do zprávy cca prvních 10 znaků Vašeho licenčního klíče. Před telefonickým hovorem si připravte Váš licenční klíč pro ověření. Bez licenčního klíče nebudou řešeny žádné technické záležitosti. 

 

Než nám napíšete nebo zavoláte...

  • Pokud se aplikace chová nestandardně a máte aktivní maintenance, nainstalujte si poslední verzi produktu. Je možné, že je tam problém odstraněn. 
  • Pokud nepomohlo řešení z předchozího bodu, zkuste provést tzv. Reset nastavení aplikace - menu Soubor > Správa nastavení > Reset nastavení.
  • Podívejte se také prosím na Blog nebo do manuálu. Je možné, že tam najdete řešení Vašeho problému.
  • Podívejte se prosím do sekce Nejčastější dotazy na této stránce.

 

Nejčastější dotazy (FAQ)

Zkontrolujte prosím:

  • Zda máte verzi, která odpovídá Vaší licenci. Licence má neomezenou platnost, ale omezen bývá přístup k novým verzím. Stačí se tedy vrátit k některé ke starších verzí. Pokud si nejste jistí, kterou verzi si nainstalovat, tak nám napište. Nezapomeňte přiložit Váš licenční klíč.
  • Pokud tisknete do PDF pomocí virtuální tiskárny, tak zkontrolujte, zda používáte správnou virtuální tiskárnu viz přehled níže. PDF-XChange PRO obsahuje tiskárnu PDF-XChange Standard. PDF-Tools, PDF-XChange Editor, PDF-XChange Editor Plus obsahují tiskárnu PDF-XChange Lite.

  • Zda nepoužíváte nelicencovanou funkci aplikace. Například pokud vytváříte nebo editujete vyplnitelné formuláře PDF, tak potřebujete minimálně aplikaci PDF-XChange Editor Plus nebo PDF-XChange PRO.
  • Pokud nepomohly výše uvedené tipy, tak prosím napište na naši podporu a přiložte Váš licenční klíč.
  • Aplikaci je třeba nainstalovat striktně dle návodu. To znamená, že je třeba nainstalovat aplikaci v režimu Free verze (Free version) a licenční klíč přidat až po instalaci v menu Nápověda > Licenční klíč > Přidat nový licenční klíč...
  • Pokud nepomůže výše uvedený postup, zkontrolujte, zda máte správný licenční klíč nebo správný instalační soubor (k odpovídající edici produktu).

Než se pustíte do editace PDF, tak se přesvědčte, zda máte licencovanou verzi aplikace PDF-XChange Editor. Pokud byste totiž pracovali v režimu Free nebo zkušební verze a dokument po úpravách uložili, pak by se do upravených PDF souborů vložily demo značky, které dokument znehodnotí. Je sice k dispozici funkce, která uživatele upozorní na to, že provádí úpravy ve Free verzi, ale přesto buďte opatrní.

Pokud chcete upravovat obsah PDF, tak se nejprve přesvědčte, zda soubor není:

  • Chráněn proti editaci. V takovém PDF nelze provádět úpravy bez hesla ke změně přístupových práv.
  • Podepsaný elektronickým podpisem. Po podepsání je editace zakázána, lze obvykle jen přidat další podpis.
  • Vytvořený skenováním papírové předlohy. V takovém PDF nelze přímo editovat text, protože obvykle chybí textová vrstva. Je nutné nejprve použít funkci OCR.
  • Uložen do PDF/A, PDF/X nebo PDF/E. U těchto dokumentů se obvykle nepočítá s editací a úpravami můžete "ztratit" shodu s normou ISO.

U některých dokumentů PDF se na první pohled zdá, že text obsahují, ale ve skutečnosti je text v křivkách a nelze hned editovat. Je třeba opět použít OCR a převést text v křivkách na textovou vrstvu viz kapitola Konverze skenů do editovatelného formátu. Až poté lze text upravovat.

Pamatujte také na to, že PDF může obsahovat několik vrstev a některé mohou být dokonce skryté.

 

Specialisty technické podpory můžete kontaktovat prostřednictvím níže uvedených kanálů. Pokud nám napíšete na e-mail nebo přes kontaktní formulář, reagujeme i mimo pracovní dobu a o víkendech. 

Před zahájením komunikace nebo odesláním požadavku si prosíme připravte Váš licenční klíč. Bez licenčního klíče nebudou řešeny žádné technické záležitosti. 

Po spuštění aplikace Supremo (Supremo.exe) nám pošlete e-mailem číslo Vaše ID a Heslo a my se k Vám připojíme.

 

Zpět do obchodu