Technická podpora

Ke všem zakoupeným softwarovým licencím je k dispozici technická podpora 5 dní v týdnu, kterou zajišťují naši vyškolení specialisté. Vaše požadavky se snažíme řešit co nejrychleji a využíváme téměř 20 let zkušeností.

Pro vyřízení požadavku na našem helpdesku budeme od Vás potřebovat tyto údaje:

  • Prvních cca 10 znaků Vašeho licenčního klíče
  • Verze aplikace, kterou máte nainstalovanou nebo kterou se chystáte instalovat
  • Detailní popis problému - ideálně se snímky obrazovky

Pokud uživatel nesdělí výše uvedené informace, bude prioritně odbaven požadavek, který tyto údaje obsahuje. Děkujeme za pochopení.

 

Než nám napíšete ...

  • Pokud se aplikace chová nestandardně a máte aktivní maintenance, nainstalujte si poslední verzi produktu. Je možné, že je tam problém odstraněn. 
  • Pokud nepomohlo řešení z předchozího bodu, zkuste provést tzv. Reset nastavení aplikace - menu Soubor > Správa nastavení > Reset nastavení. (platí pro editor)
  • Podívejte se také prosím na Blog nebo do manuálu. Je možné, že tam najdete řešení Vašeho problému.
  • Podívejte se prosím do sekce Nejčastější dotazy na této stránce.

 

Nejčastější dotazy (FAQ) 

Je třeba zkontrolovat, zda máte licenci k verzi, kterou máte nainstalovanou. Více najdete zde.

  • V případě, že máte starší verzi a expirovala maintenance (přístup k upgradům), tak je nutné nainstalovat aplikaci striktně podle návodu k instalaci. To znamená, že je třeba aplikaci nainstalovat BEZ licenčního klíče v režimu Free verze (Free version) a licenční klíč přidat až PO INSTALACI v menu Nápověda > Licenční klíč > Přidat nový licenční klíč...
  • Pokud nepomůže výše uvedený postup, zkontrolujte, zda máte správný licenční klíč nebo správný instalační soubor odpovídající verzi a edici produktu.
  • Pokud nic nepomohlo, tak nás kontaktujte.

Řešení tohoto problému najdete v tomto článku.

Návod k deaktivaci licence z požadovaného zařízení najdete v tomto článku.

Návod, jak provést tzv. čistou instalaci najdete v tomto článku.

Návod, jak vytvořit dynamické razítko pro PDF dokument, najdete v tomto článku.



Kontakty na podporu

Specialisty technické podpory můžete kontaktovat prostřednictvím níže uvedených kanálů. Pokud nám napíšete na e-mail nebo přes kontaktní formulář, reagujeme i mimo pracovní dobu a o víkendech. 

Před zahájením komunikace nebo odesláním požadavku si prosíme připravte Váš licenční klíč. Bez licenčního klíče nebudou řešeny žádné technické záležitosti. 

Po spuštění aplikace Supremo (Supremo.exe) nám pošlete e-mailem číslo Vaše ID a Heslo a my se k Vám připojíme.

 

Zpět do obchodu