Kontakty na podporu

Ke všem zakoupeným softwarovým licencím je k dispozici prémiová technická podpora 5 dní v týdnu, kterou zajišťují naši vyškolení specialisté. Vaše požadavky se snažíme řešit co nejrychleji a využíváme k tomu moderní komunikační prostředky (online chat, e-mail, telefonická linka nebo vzdálená podpora). Pokud se nedovoláte, zkuste to e-mailem nebo přes kontaktní formulář.

Než nám napíšete nebo zavoláte...

  • Pokud máte aktivní maintenance, zkuste upgradovat na poslední verzi produktu. Je možné, že je tam problém odstraněn.
  • Podívejte se prosím na Blog, do manuálu nebo do sekce Řešení problémů. Je možné, že tam najdete řešení Vašeho problému.

Specialisty technické podpory můžete kontaktovat prostřednictvím níže uvedených kanálů.

 Před zahájením komunikace můžete být požádáni o sdělení prvních 9 znaků licenčního klíče (např. PXP80-fr8).