Kontakty na podporu

Ke všem zakoupeným softwarovým licencím je k dispozici prémiová technická podpora 5 dní v týdnu, kterou zajišťují naši vyškolení specialisté. Vaše požadavky se snažíme řešit co nejrychleji a využíváme k tomu moderní komunikační prostředky (online chat, e-mail, telefonická linka nebo vzdálená podpora). Pokud se nedovoláte, zkuste to e-mailem nebo přes kontaktní formulář.

Než nám napíšete nebo zavoláte...

  • Pokud se aplikace chová nestandardně nebo jste našli chybu, nainstalujte si poslední verzi produktu. Je možné, že je tam problém odstraněn. Pamatujte ale na to, že musíte mít přístup k aktualizacím (aktivní maintenance).
  • Pokud nepomohlo řešení z předchozího bodu, zkuste provést tzv. Reset nastavení aplikace - menu Soubor > Správa nastavení > Reset nastavení.
  • Podívejte se také prosím na Blog nebo do manuálu. Je možné, že tam najdete řešení Vašeho problému.

Specialisty technické podpory můžete kontaktovat prostřednictvím níže uvedených kanálů. Pokud nám napíšete na e-mail nebo přes kontaktní formulář, reagujeme i mimo pracovní dobu a o víkendech. 

 Před zahájením komunikace můžete být požádáni o sdělení prvních 9 znaků licenčního klíče (např. PXP80-fr8) pro ověření licence a zjištění odpovídající verze produktu.