Technická podpora

Ke všem zakoupeným softwarovým licencím je k dispozici prémiová technická podpora 5 dní v týdnu, kterou zajišťují naši vyškolení specialisté. Vaše požadavky se snažíme řešit co nejrychleji a využíváme k tomu moderní komunikační prostředky (online chat, e-mail, telefonická linka nebo vzdálená podpora). Pokud se nedovoláte, zkuste to e-mailem nebo přes kontaktní formulář.

Pokud nás budete kontaktovat e-mailem nebo přes online chat, tak prosím při zadání požadavku zkopírujte do zprávy cca prvních 10 znaků Vašeho licenčního klíče. Urychlíte tím celý proces. Před telefonickým hovorem si připravte Váš licenční klíč pro ověření. Děkujeme za spolupráci.

 

Než nám napíšete nebo zavoláte...

  • Pokud se aplikace chová nestandardně nebo jste našli chybu, nainstalujte si poslední verzi produktu. Je možné, že je tam problém odstraněn. Pamatujte ale na to, že musíte mít přístup k aktualizacím (aktivní maintenance).
  • Pokud nepomohlo řešení z předchozího bodu, zkuste provést tzv. Reset nastavení aplikace - menu Soubor > Správa nastavení > Reset nastavení.
  • Podívejte se také prosím na Blog nebo do manuálu. Je možné, že tam najdete řešení Vašeho problému.

Nejčastější dotazy a problémy

 

Specialisty technické podpory můžete kontaktovat prostřednictvím níže uvedených kanálů. Pokud nám napíšete na e-mail nebo přes kontaktní formulář, reagujeme i mimo pracovní dobu a o víkendech. 

Před zahájením komunikace nebo odesláním požadavku si prosíme připravte Váš licenční klíč. Děkujeme.

Po spuštění aplikace Supremo (Supremo.exe) nám pošlete e-mailem číslo Vaše ID a Heslo a my se k Vám připojíme.

 

Zpět do obchodu