Obnova továrního nastavení

Obnovení továrního nastavení aplikace

Aplikace PDF-XChange Editor V6/Plus umožňuje v případě potíží obnovit tovární nastavení aplikace. Uživatel má tak možnost převést aplikaci do výchozího stavu.

Dialogové okno pro obnovu továrního nastavení aplikace spustíte z hlavního menu volbou Upravit > Reset nastavení...

 EditorV6 upravit resetnastaveni

 

zarovkaV dialogovém okně Možnosti resetu nastavení následně vyberete ty položky nastavení, které chcete převést do továrního nastavení (do výchozího stavu). Můžete například obnovit:

  • Běžné nastavení
  • Předvolby
  • Seznam dialogových oken
  • Jazyk uživatelského rozhraní
  • Historii
  • Uživatelskou paletu razítek
  • Šablony elektronického podpisu. Obnoví šablony elektronických podpisů do výchozího stavu.

Pro spotřebitele

Subjekt pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: http://adr.coi.cz

On-line řešení spotřebitelských sporů:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Evidence tržeb (EET)

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Platby bankovním převodem elektronické evidenci tržeb nepodléhají.

Kontakty

TERAGON Group v.o.s.
V.Rabase 402/10
37010 České Budějovice 3
Česká republika

IČ: 26018101
DIČ: CZ26018101

Po-So: 8:30 - 16:30h

+420 608 209 804

obchod@pdfxchange.cz

Virtuální provozovna: www.pdfxchange.cz

Novinky

Chci být informován o nových verzích

JoomShaper